spotrebak.cz   lanshop.cz   domacidilna.cz   e-komerce.cz   svetnotes.cz RedShop verze 3.0

status
nepřihlášen
KOŠÍK
prázdný


  Titulní stránka
  Košík
  Přihlásit se
  Registrace
  Změna registrace
  Stav objednávek

NÁVODY
  Co jsou paměti?
  Jak nakupovat?
  Záruky
  Ochrana dat
  FAQ
  Kontakty

Problémy s prohlížeči
 
Microsoft Internet Explorer 3.x a nižší, Netscape Navigator/Comunicator 3.x a nižší
Patříte-li k uživatelům těchto verzí prohlížečů, musíme vás upozornit, že představujete necelá 3% návštěvníků našeho serveru. Vzhledem k neustálému vývoji v oblasti internetových aplikací není v našich silách ošetřovat chyby těchto starých verzí prohlížečů tak, aby se naše prodejní aplikace chovala korektně i v těchto prohlížečích. S přihlédnutím k procentuálnímu zastoupení těchto verzí mezi uživateli se domníváme, že to ani není nutné.
Z uvedených informací vyplývá, že pro vás bude výhodnější naistalovat si některou novější verzi prohlížeče, která je volně ke stažení u výrobce. Zde jsou odpovídající linky: Netscape Navigator nebo Internet Explorer.


Microsoft Internet Explorer 4.x a vyšší, Netscape Navigator/Comunicator 4.x a vyšší
U těchto verzí mohou v zásadě nastat následující problémy:

Po vložení zboží do košíku se jeho obsah nezmění
Za problémem může stát nastavení parametru kontroly aktuálnosti stránek. Ten bývá implicitně (u MS Internet Exploreru) nastaven na "nikdy" a s takovým nastavením prakticky nenakoupíte, protože prohlížeč vám bude tvrdošíjně zobrazovat starý obsah vašeho košíku. Aplikace se pak uživateli jeví jako nefunkční, ale není to pravda. Řešení je jednoduché: změňte nastavení parametru z "nikdy" na "pokaždé".

Parametr naleznete v kartě Možnosti sítě Internet v oddíle Dočasné soubory sítě Internet pod tlačítkem Nastavení. Zde je nutné nastavit parametr Zjišťovat existenci novějších verzí uložených stránek na Při každé návštěvě stránky.

U Netscape Navigatoru tento problém nebývá, nicméně i zde je dobré se o nastavení přesvědčit. Odpovídající parametr najdete v menu Edit - Preferences - Advanced - Cache pod názvem Document in cache is compared to document in network a musí být nastaven na Never.


Po vložení zboží do košíku se jeho obsah nezmění i přes správné nastavení parametru kontroly aktuálnosti stránek
Poblém by mohl představovat zákaz použití tzv. cookies. Po instalaci prohlížeče jsou cookies povoleny. Pokud jste provedli změnu tohoto nastavení, musíte pro správné fungování aplikace cookies opět povolit.

U Internet Exploreru 4.x najdete toto nastavení v Možnosti sítě Internet - Rozšířené - Cookies. U Internet Exploreru 5.x v Možnosti sítě Internet - Zabezpečení, kde je potřeba akceptování cookies nastavit pro používanou úroveň bezpečnosti.

U Netscape Navigatoru to provedete v Edit - Preferences... vyberte kategorii Advanced a nastavte Accept all cookies.


Košík nefunguje i přes správnost všech nastavení
Tato chyba se může projevit u těch z vás, kteří jsou připojeni do Internetu prostřednictvím proxy serverů různých výrobců. Je jich takové množství, že nejsme schopni popsat nastavení každého z nich. Dá se však konstatovat, že "velké" proxy servery obvykle podporují všechny potřebné funkce, problémy mají spíš uživatelé "malých" proxy serverů. Proto jen obecně.
Proxy server může mít zakázáno propouštění již zmiňovaných cookies, potřebných ke správné funkci systému. Apelujte na vašeho administrátora, aby provedl potřebnou změnu nastavení.
Druhou skupinu problémů způsobují proxy servery nepodporující protokol HTTP 1.1. V takovém případě dochází k ignorování nového obsahu košíku a opakovanému zobrazení košíku z cache vašeho proxy serveru. Obvykle pomůže kliknout pravým tlačítkem myši do tabulky košíku a z lokálního menu vybrat funkci Obnovit.

Odkazy v levém navigačním menu jsou nečitelné (modré na modrém pozadí)
V aplikaci využíváme pro nastavení velikosti a barvy písma tzv. stylů. Jejich použití může být v prohlížeči zakázáno. Pro správné zobrazování je tedy potřeba používání stylů povolit.

Pro Internet Explorer toto nastavení najdete v Možnosti sítě Internet dolní tlačítko Usnadnění, na zobrazené kartě musí být všechny parametry nezaškrtnuté.

Pro Netscape Navigator je použití stylů nastaveno v menu Edit - Preferences - Appearance - Fonts, kde musí být nastaveno Use document-specified fonts, including Dynamic Fonts, a dále v kartě Colors, kde musí být vypnuto Always use my colors, overriding document.



Věříme, že vás uvedené problémy neodradí od nakupování na serveru pameti.cz a že je stejně jako my je budete považovat za zpestření ;-)

Rada
Používejte nejnovější verze prohlížečů (5.x, 4.x), jsou k dispozici zdarma a budete mít nejmíň problémů !


Titulní stránka  |  Košík  |  Přihlásit se  |  Registrace uživatele  |  Stav objednávek  |  Jak nakupovat?  |  Kontakty

© 1998- ABC Systems
Seznam produktů: paměti, flash, USB, MiFi.