spotrebak.cz   domacidilna.cz   e-komerce.cz   svetnotes.cz RedShop verze 3.0

Objevte vlnitou část Jižní Moravy, objevte Moravské Toskánsko...
status
nepřihlášen
KOŠÍK
prázdný


  Titulní stránka
  Košík
  Přihlásit se
  Registrace
  Změna registrace
  Stav objednávek

NÁVODY
  Co jsou paměti?
  Jak nakupovat?
  Záruky
  Ochrana os. údajů
  FAQ
  Kontakty

Jak nakupovat

Výběr paměťového modulu podle značky a typu zařízení

    • V 1. kroku vyberte z menu výrobce vašeho notebooku (serveru, stanice, tiskárny....). Např. vlastníte-li notebook IBM ThinkPad 850, vyberete v prvním kroku značku IBM. Poté klikněte na tlačítko Odeslat a po znovunačtení stránky bude aktivní 2. výběrový krok.
    • Ve 2. kroku vyberete z menu již konkrétní typ zařízení. Zpravidla toto označení najdete na čelním panelu každého zařízení. V našem demonstračním případě vyberete v kategorii notebooky IBM ThinkPad 850. Poté klikněte na tlačítko Odeslat a po znovunačtení stránky bude aktivní 3. výběrový krok.
    • Ve 3. kroku máte možnost nastavit omezení výběru modulů podle jednotlivých výrobců, což zrychlí výběr. V současné době si můžete vybrat mezi Kingston a Transcend. Zvolíte-li vše, systém vám vypíše všechny paměťové moduly od všech výrobců, které do vašeho zařízení můžete instalovat.
    • Zvolený produkt pomocí ikony se znaménkem plus vložte do košíku. Váš košík vznikne teprve vložením prvního produktu. Stejným způsobem můžete vložit do košíku všechno požadované zboží.
    • Budete-li chtít zkontrolovat obsah košíku, klikněte na heslo Košík. Zobrací se vám obsah vašeho košíku včetně počtu kusů, cen a celkové ceny. Zde můžete případně upravit požadované množství jednotlivých položek pouhým přepsáním políčka udávající počet kusů. K aktualizaci obsahu košíku dojde po stisknutí tlačítka Přepočítat. Zde se nejčastěji projevuje chyba nezměnění obsahu košíku (prohlížeč neprovede znovunačtení stránky). V takovém případě klikněte pravým tlačítkem do plochy a z lokálního menu vyberte funkci Obnovit (Reload).
    • Jestliže jste s obsahem košíku spokojeni, stiskněte tlačítko Objednat.
    • Zobrazí se objednávka. Vyplňte všechny údaje potřebné pro doručení vámi nakoupeného zboží. Povinné údaje jsou Jméno a Příjmení (i v případě že nakupujete pro firmu), jméno firmy, adresa včetně směrovacího čísla, váš e-mail a telefonní spojení na vás. Položka DIČ je nutná pouze v případě, že cena objednaného zboží přesahuje 10 tisíc korun a vy potřebujete daňový doklad. Zadané údaje odešlete tlačítkem Odeslat. Tímto krokem se stává pro vás, jako zákazníka, objednávka závaznou.
    • Obchod pameti.cz zaregistruje vaši objednávku a vygeneruje pro vás e-mailovou zprávu obsahově shodnou s vaší objednávkou. Tato zpráva je potvrzením o tom, že vaše objednávka byla zaregistrována v našem objednávkovém systému.
    • Všechny ceny uvedené v přehledech zboží jsou s DPH. Cena s DPH i bez DPH je uvedena v kartě produktu a DPH je vyčísleno v nákupním košíku i v objednávce zboží.


Vyhledávání v obchodě pameti.cz
    • Obchod umožňuje full-textové vyhledávání v rámci celé databáze. Výběrovým klíčem může být číslo nebo textový řetězec. Po zadání klíče do vyhledávacího políčka a odeslání požadavku kliknutím na tlačítko odeslat systém zobrazí všechny položky, ve kterých klíčové slovo nalezl. Kliknutím na položku bude zobrazena karta zboží s podrobnými informacemi. Vložením do košíku lze pak zboží snadno objednat.
    • Vyhledávání umožňuje vyhledat paměťový modul podle originálního objednacího čísla. Pozor, ne všichni originální výrobci označují moduly specifickým objednacím číslem. Navíc, někteří kompatibilní výrobci nabízí speciální moduly (např. s vyšší kapacitou), které ani originální výrobci nevyrábí a tudíž u nich nenajdete ani specifické objednací číslo. Pokud do políčka pro hledání zadáte originální objednací číslo (případně objednací číslo kompatibilního výrobce), zobrazí se vám všechny položky, kde bylo toto číslo nalezeno. Vložením do košíku lze pak zboží snadno objednat.


Způsob platby
    • Platba objednaného zboží je možná třemi způsoby. Volba, který z nich použijete, záleží na vás.
      1. Platba dobírkou
      Zboží vám bude zasláno na dobírku na adresu, kterou jste uvedli při vyplňování objednávky, a přepravní společnost vám vydá zboží oproti platbě v hotovosti. Tato forma dodávky a platby je implicitní a bude použita v případě, kdy nezvolíte jinou možnost.
      2. Platba převodním příkazem
      Zvolíte-li tuto možnost, obchod pro vás vygeneruje Variabilní symbol, který použijete pro platbu převodním příkazem. Naší bankou je Fio, účet číslo: 2200276094 / 2010.
    • Zaplatíte cenu vybraného zboží a daň z přidané hodnoty. Dále zaplatíte poštovné a balné v jednotné ceně 99 Kč včetně DPH. Tato položka nebude účtována, pokud cena objednaného zboží přesáhne 2.500 Kč bez DPH. Všechny tyto informace, včetně výsledné ceny, jsou součástí Košíku.


Dodací podmínky
    • Zboží označené jako skladem obvykle dodáváme do 3 dnů, dostupnost na dotaz v praxi znamená většinou 14 dnů. O provedené expedici zboží budete informováni e-mailem.
    • V případě, že zboží nebude možné do 14 dnů odeslat, budete o této skutečnosti a důvodech informováni našimi pracovníky nejpozněji do 7 pracovních dnů po odeslání vaší objednávky. Na základě vzájemné dohody pak bude stanoven náhradní termín dodání, v případě nedostupnosti zboží Vám navrhneme možná náhradní řešení.
    • Zboží zasíláme službou PPL.

Vrácení zboží

  • Spotřebitel má právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od nákupu.


Záruční podmínky
    • Na veškeré nabízené zboží se vztahuje doživotní záruka, není-li stanoveno jinak. Podrobnější informace o zárukách najdete zde.
    • Záruční doba počíná dnem expedice zboží.
    • Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Postup při reklamaci zboží
    • Při zjištění vady na výrobku nám zašlete zboží na níže uvedenou reklamační adresu, a to nejlépe v originálním obalu. Zboží zabalte tak, aby při přepravě nemohlo dojít k jeho poškození nebo zničení. Pokud si volbou obalu vhodného pro přepravu nejste jisti, naši pracovníci vám poradí.
    • Reklamované zboží nám nezasílejte na dobírku.
    • Pro vyřízení reklamace je nutné bezodkladně telefonicky nebo mailem oznámit našemu pracovníkovi, že daný výrobek vykazuje vadu a jakým způsobem se vada projevila. Na základě těchto informací bude posouzen a stanoven další postup při vyřizování reklamace.
    • V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, závadu odstraníme a zboží Vám pošleme zpět. V případě paměťových modulů řešíme reklamaci zboží výměnou za nový kus.
    • Jako soukromý podnikatel či firma máte nárok na výměnu reklamovaného zboží za nový kus v případě, že výrobek vykazuje neopravitelnou vadu, nebo byl oprávněně 3x reklamován. Jako soukromá osoba máte v takovém případě právo žádat výměnu za nový kus nebo vrácení zaplacené kupní ceny.
    • Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Pokud je to možné, snažíme se vyjít zákazníkům vstříc vyřízením reklamace v co nejkratším možném čase.
    • Zboží vám bude zasláno PPL bezprostředně po vyřízení reklamace. V případě nároku na vrácení peněz vás bude kontaktovat naše operátorka, která s vámi dohovoří způsob platby (převodem, složenkou).


Reklamační adresa
    ABC Systems, s.r.o.
    Trnkova 156
    628 00 Brno

    Tel: 547227147

    Odpovědná osoba: Ing. Radim Schimmer (info@pameti.cz)

Rada
V případě jakýchkoliv nejasností týkajících se práce s objednávkovým systémem, platebních podmínek a postupu při reklamaci se obraťte na naše pracovníky na tel. 547227147.


Titulní stránka  |  Košík  |  Přihlásit se  |  Registrace uživatele  |  Stav objednávek  |  Jak nakupovat?  |  Kontakty

© 1998- ABC Systems
Seznam produktů: paměti, flash, USB, MiFi.